loading...
استارز چت
ADMIN بازدید : 151 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (13)

قوانین سایت استارز چت

ضمن عرض سلام و خسته نباشید به شما کاربر عزیز و گرامی که ما را انتخاب کردید

دوستانی که دوست دارند به جمع گروه استارز چت پیوندند باید به قوانین سایت احترام بگذارند

1- هرگونه بحث سیاسی، توهین به ادیان، توهین به مقدسات، آشفته کردن افکار عمومی، تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد

2- ناظران نظارت کامل بر روی این روم دارند و کاربران موظف هستند به ناظرین احترام بگذارند
3- ارسال تبلیغات از سایت ها و وبلاگ های دیگر به هر عنوان کاملا ممنوع میباشد و طی مشاهده 3 بار تبلیغ از روم اخراج می شوند
4- هرگونه بحث در مورد مسائل جنسی و خلاف شرع اسلامی کاملا ممنوع میباشد و کسانی که بحث را ادامه بدن آی پی آنها ذخیره و به پلیس اینترنت گزارش می شود
5- ارسال مداوم شکلک ها و پیام ها باعث کندی روم می شود و کاملا ممنوع میباشد(این مشکل به محضی که حل شد به کاربران خبر داده می شود)
6- از ورود با اسامی زشت و زننده و رکیک یا اسامی دارای حرف ایکس خود داری کنید ، در صورت مشاهده و تذکر ناظران به شخص مورد نظر و ادامه دادن این روند با همان اسم اخراج می شود.

---

--------------------------------------------------

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ناظر دادگاه در تاریخ 1392/08/26 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

هه هه هه هه هه هه
3 میلیون تومان جریمه نقدی شدم بخاطره تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شوخی کردم اعصابت سره جاشه خخخخخخ
دستت داریم
بای

این نظر توسط نازگل55 در تاریخ 1392/07/19 و 18:59 دقیقه ارسال شده است

سلام..
از همون موقعی که براتون کامنت گذاشتم دیگه نتونستم وارد بشم تا امروز که وارد شدم دیگه هر کار میکنم دوباره نمیشه..
پاسخ : سلام مشکل حل شد میتونید دوباره وارد بشید
اگه حل نشد کلید اف 5 صفحه کلید را سه ثانیه بگیرید حل میشه

این نظر توسط نازگل55 در تاریخ 1392/07/12 و 8:07 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
علیرضا من به روم عادت کردم از دیروز ظهر هر کار میکنم نمیتونم وارد شم خواهش میکنم یه کارش کنین میخوام بیام روم...شکلک
پاسخ : شما الان میتونید وارد روم بشید؟

این نظر توسط نازگل55 در تاریخ 1392/07/11 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

سلام ...امیدوارم خوب باشین
چرا من نمیتونم وارد روم بشم؟؟؟

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/06/27 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.علیرضاخوبی؟تو چتروم ندیدمت ازت خدافظی کنم پس بای.راستی به علی:کائل بگو براش متاسفم که واس چیزای الکی فحش میده باااااااااااااااااااااااااای این نظرمو بزار و تاییدش کن تا خودشم ببینهو خجالت بکشه بای راستی میشه درستم کنی اخراج شدمشکلک
پاسخ : مشکل رفع شد آزاد شد اسمتون می تونید بیاید داخل روم

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1392/06/24 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

علیرضا تا کی درست میشه ؟
پاسخ : سلام داداش امتیازتا باید دستی درست کنم تا اومدم تو سایت اونهایی که عضو شدن امتیازشون را برمیگردونم به صورت دستی

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1392/06/24 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

علیرضا جون من عضو شدم اما امتیازام برنگشته تو را خدا زود درست کن تا این دمدم های عمر بچه ها را ببینم شاید تا 3 یا 6 ماه نبینم.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باید دستی درستش کنم نگران نباش داداش درست می کنم

این نظر توسط یاسمین در تاریخ 1392/06/24 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام علیرضا چرا سایت اینجوری شده؟؟
یعنی هرچی امتیاز گرفتم پریده یعنی چی؟؟؟شکلک
من داخل شدم به عنوان مهمان بودم جیییییییییییییییییییییییییییغ درستش کن سریعشکلک
پاسخ : سلام تا عضو بشی امتیازت بر میگرده

این نظر توسط فرشاد در تاریخ 1392/06/19 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

وایییییییییی کی سایت دوباره را میافته دلم برای جیغ زدن یاسمین . خنده ها . شکلکا.فضولی ها.ارامش.... برای همه ی بچه ها تنگ شدهشکلکشکلک

این نظر توسط alidark در تاریخ 1392/06/19 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

تشویییییییییییییییییییییییییییق
به افتخار همه ناظرا و مدیرا و کاربرای چت روم
قوانین خیلی عالی هستش
تشویییییییییییییییییییییییقشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 5,562